Most azért van idő gondolkodni és teljességgel szalonképtelen válaszokat adni azokra a kérdésekre, hogy…
- miért kell 24 órás (vagy rövidebb) határidővel tervet adni hónapokkal későbbi kampányokra?
- miért kell újra és újra elmagyarázni, hogy idő alapú megjelenésnél is számít a teljesült adview?
- miért nincsenek (jól) használható kutatások, kimutatások?
- miért “én” vagyok az egyetlen, akit érdekel a kampány?
- miért van kontraszelekció a szakmában?
- miért hiszik egyesek, hogy egy streaming videótól valami webkettes lesz?
- miért divat még mindig full flash-es, teljesen használhatatlan oldalakat csinálni?
- miért vannak olyan szakmai oldalak, ahol a legfrissebb anyagok a századik lapon vannak és/vagy nincs RSS-ük?
- és különben is miért mindig öt után és/vagy péntek délután érkezik egy halom meló?
(A szerző mindezek és egyebek ellenére szereti ezt a munkát. =:) – a szerk.)
Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!
Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!
Válaszok és manuáltrekkbekk:
http://karma.blog.hu/2007/07/21/ubiszezon_valaszok_rabbit_kerdeseire
“miért kell 24 órás (vagy rövidebb) határidővel tervet adni hónapokkal későbbi kampányokra?” – Hehe. Mi egy olyan mérés tervein dolgozunk éppen, ami majd 2017-2020 között lesz aktuális, de addig még csúszhat. :D