Ubiszezon kérdésözön

Most azért van idő gondolkodni és teljességgel szalonképtelen válaszokat adni azokra a kérdésekre, hogy…

  • miért kell 24 órás (vagy rövidebb) határidővel tervet adni hónapokkal későbbi kampányokra?
  • miért kell újra és újra elmagyarázni, hogy idő alapú megjelenésnél is számít a teljesült adview?
  • miért nincsenek (jól) használható kutatások, kimutatások?
  • miért “én” vagyok az egyetlen, akit érdekel a kampány?
  • miért van kontraszelekció a szakmában?
  • miért hiszik egyesek, hogy egy streaming videótól valami webkettes lesz?
  • miért divat még mindig full flash-es, teljesen használhatatlan oldalakat csinálni?
  • miért vannak olyan szakmai oldalak, ahol a legfrissebb anyagok a századik lapon vannak és/vagy nincs RSS-ük?
  • és különben is miért mindig öt után és/vagy péntek délután érkezik egy halom meló?

(A szerző mindezek és egyebek ellenére szereti ezt a munkát. =:) – a szerk.)

Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!

Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!

“Ubiszezon kérdésözön” bejegyzéshez 3 hozzászólás

  1. “miért kell 24 órás (vagy rövidebb) határidővel tervet adni hónapokkal későbbi kampányokra?” – Hehe. Mi egy olyan mérés tervein dolgozunk éppen, ami majd 2017-2020 között lesz aktuális, de addig még csúszhat. :D

Ne tartsd magadban a véleményedet!