Mától elérhetők a már említett Kattintó Klikk kutatásunk részletes eredményei, illetve egy vágott verzió 3 posztban feldolgozva:
- Kattintás ≠ hatékonyság – A kattintás trónfosztása és a display hirdetések hatásairól szóló főbb nemzetközi kutatások.
- Kattintó Klikk – A Kattintó Klikk kutatás főbb eredményei.
- Kattintó Klikk – A Kattintók Krémje – A CEMP kattintóinak profilja.
A kutatás főbb eredményeit összefoglaló prezentációnk magyarul és angolul is elérhető.
Íme a teljes tanulmány – a szép dizájnért pedig @hiprát dicsérjük:
A szerző a CEMP Sales House munkatársa és a fenti tanulmány társszerzője.
Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!
Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!
“Kattintó Klikk” bejegyzéshez 2 hozzászólás