Ismét egy könnyed év végi téma következik. Fruzs kérdezte, hogy mi volt a 10 kedvenc márkánk (termékünk) idén. Szeretem azt hinni magamról, hogy nem reklámok alapján tájékozódom, ennek ellenére nyilván nem tudom kivonni magam a hatásuk alól, főleg ha éppen nekem kell rájuk kampányt tervezni. Ebben a kis “gyűjteményben” maradok az olyan termékeknél, szolgáltatásoknál, amiket ténylegesen használtam és szerettem idén. Ezek jellemzően pont nem olyanok, amik a fergetegesen ötletes reklámjaikkal “vettek meg”.
Dell XPS M1330 – Másokkal ellentétben mi remekül kijövünk az igen trendi notebookkal, azzal együtt, hogy voltam olyan ostoba/lusta, hogy hagyjam a világ legrosszabb operációs rendszerét futni rajta. Nem is számolom, hány órát töltöttem azzal, hogy várjam, hogy visszajöjjön a hibernálásból és imádkozzak, hogy másszon fel a wifire. De ez nem a gyönyörű gép hibája. (Posztírás közben stílszerűen át kellett nyargalnom a mobil internetre, mert az oprendszer megsértődött.)
Bónusz: egy nagyon durván jó Dell XPS online hirdetés (adblockokat kéretik kikapcsolni hozzá).
Oral-B (+ Braun) – Ők gyártják az egyetlen olyan fogselymet, amit tudok használni, sőt jó, pedig nem kevéssel volt már dolgom az évek során. Emellett az elektromos fogkeféikből az alapmodell remekül kiszolgált egész évben, míg végül a karácsonyfa alá megérkezett egy igazi advanced set, rengeteg fogkefe fejjel és zuhannyal. Évek óta szemezek vele (vagyis az elődeivel), de eddig hezitáltam, hogy megéri-e 60 (!) átlagos fogkefe árát. Nekem igen, főleg ajándékként =:)
Salamander – Nemcsak a bolt, hanem a márka is, mert baromi jól kinéző, már első viseléskor is nagyon kényelmes cipőket gyártanak. Az image-ük sokkal kevésbé “fiatalos és trendi”, mint amilyen cipőik ténylegesen vannak, de szerencsére az év során rendszeresen belebotlottam a behúzott katalógusaikba, és láttam, hogy idén is érdemes bemenni hozzájuk. Ja, és a boltokban nem viselkedni képtelen csitrik, hanem normális, középkorú hölgyek dolgoznak.
BaByliss – <picsulas> A hajvasaló isten ajándéka, efelől nincs kétségem. Azt az egyet nem értem, hogy korábban hogyan tudtam élni nélküle. </picsulas> Egyébként a BaByliss hajszárítók is hibátlanok, ha valaki hajformázás ügyben kérdez, biztosan az ő termékeiket ajánlom.
Dr. Oetker (x) – Kelt már többször kinevetett azért, hogy legjobban azok a kampányok hatnak rám, amiket én tervezek. Így jártam a Dr. Oetkerrel is, aminek az online hirdetett termékeit végigkóstoltam és (többnyire) szerettem is idén. Legjobban a Shake-Shake mánia gyűrűzött be hozzánk, egész nyáron (és még ősszel is) azt ittuk. A kampány esettanulmánya sajnos elvérzett az adminisztráció és a nyári szabadságok oltárán.
Coca Cola Light (és Zero) – A Coca Colának idén itthon több egészen gáz reklám jellegű próbálkozása is volt, ez azonban nem vette el a kedvemet attól, hogy legalább heti rendszerességgel fogyasszak kólát, természetesen csakis light-ot, mert az nem hízlal.
Bónusz: borzalmas Coke Zero reklámfilm brutál “videó falon”.
UPC Internet (x) – Nem azért, amire ti gondoltok!!4! Volt már dolgom a legtöbb ISP szolgáltatásával, legyen az ADSL vagy mobil internet, de azóta is visszasírom a remek kábeles netet, amiről költözés miatt le kellett mondanom, és amivel messze kevesebb gondom volt, mint bármelyik másikkal mind rendelkezésre állás, mind sávszél tekintetében.
Végül három webes szolgáltatás:
Google Reader – A sokat méltatott share (with note) funkciónak köszönhetően végre nem kell megfeszülnöm, hogy tudjam, amit a “haveri körben” tudni illik, ami so hot right now. Éééés azóta megritkultak a cset ablakok, amikben egy szál link figyelt, hogy ezt el kell olvasnod. A Greaderben ezek rendezett megfelelőit akkor nézem meg, amikor van kedvem/időm.
Friendface Facebook – Idén ez volt a kedvenc közösségi oldalam, ahova gondosan feltöltöttem majdnem az összes nyaralós/kirándulós albumot, számos képet megboldogult sovány(abb) koromból, ahol elszórakoztam az appokkal és nem mellesleg hirdetési megoldásokat riszörcsöltem az elkövetkező jobb időkre.
Netpincér – Innen (vagyis ezen keresztül) rendeltem sok-sok jóféle ételt, legfőképpen indiait és sushit, ami ugyan méreg drága, de egyszer sem okozott csalódást. (A mexikói konyháról ez már kevésbé mondható el.) Nem is tudom, hogy a jó kajálások vagy a netes rendelés egyszerűsége miatt szeretem jobban a Netpincért. (Az Abaqoos fizetés lehetősége plusz jópont, bár úgy alakult, hogy végül ezt nem próbáltam ki.) Mindenesetre megérdemelten lett a Netpincér az év internetes kereskedője.
(x) = nem reklám, de van közünk egymáshoz
A fentiek közül bárkit beengedünk a blogra szponzorként, lehet jelentkezni! Ami a célcsoportot és a lehetőségeket illeti, azt hiszem, marad a UPC =x)
Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!
Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!
Coca Cola Light (és Zero) – ” természetesen csakis light-ot, mert az nem hízlal.”
inkább csak a fogakat kevésbé roncsolja. tök jól hangzik, hogy nem hízlal, mert nincs benne cukor, de mivel nem emeli meg a vércukorszintedet, ezért nagyobb étvágyad marad, mint a cukros változat ivása esetén — fordítva talán helyesebb, a cukros kóla csökkenti az étvágyat. ha valaki mindig annyit eszik, amennyit kíván érzésre, akkor cukros kólával simán kevesebb kalóriát vihet be egy nap, de legalábbis zsírt. nem azt akarom mondani, hogy a cukros kóla egészségesebb, de a no cukor = fogyás nem igaz.
@naffeju Valójában csak simán azért iszom kólát, mert szeretem, utána pedig gyorsan bekapok egy Orbitot, hogy helyreállítsam a ph értékemet :D