Topon

Új szereplő a top látogatott site-ok listáján, belföldi látogatószám szerint, Pörkölt nélkül. Ügyes =:)

(Türelmetlenkedőknek: hamarosan írok egy rendes postot is, csakhát a jó munkához idő kell. Meg a lassúhoz is.)

Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!

Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!

“Topon” bejegyzéshez 11 hozzászólás

  1. Hát ez az ab&c Target jól átvágott mindenkit! Én láttam a médiaértékesítési szerződésüket, de nem írtam alá, gyanakvó voltam.
    A kb 20 portálon értékesítő saleshouse úgy próbálja beállítani magát, mintha a portfóliójába tartozó összes site az övé lenne. Pedig dehogy, csak ezzel a webaudit helyezéssel próbál a hirdetők felé valamit felmutatni. Sajnálatukra hamar ki fog bújni a szög a zsákból, és senki nem fog hinni nekik. Ugyanis ez a szám a Windows Messenger oldalletöltéseiből generálódik, aminek ők a hazai kizárólagos értékesítői.
    Én a helyükben a Windows Messenger nevet használnám a Webauditban, az is elég húzós név.

  2. Na jó, de ők magukat akarják nyomatni… Ezért írtam, hogy ügyes. Szerintem egyébként tökmindegy, kié a site, egyéb sales house-ok is értékesítenek nem saját oldalakat.

  3. A fő kérdés szerintem inkább az, hogy vajon a msn-t ki mire fogja értékelni. Nagyon magas a látogatószám, de itt a targetálásnak sokkal kisebb a alehetősége – max technikai oldalról – így a holtszórás nem lesz benne kicsi, akkor pedig az árazás már elég nagy kérdés…

    Persze komoly szereplő és ha egy kicsit messzebb nézel akkor nem lehet nem észrevenni, hogy ebben az évben megjelent a 2 legnagyobb online játékos a kis magyar online hirdetési piacon (google, ms), ami érdekes fejleményekkel lehet az elkövetkező évre, évekre.

  4. Az abctarget körül a legszebb, hogy a média vásárlással is foglalkozó carnationé. Elég belenézni a kapott levél fejlécébe ahol ez tisztán látszódik a szerver logból.

  5. ezt már én is hallottam máshonnan és megmondom őszintén, nagyon nem örülök, mert kevés szerencsétlenebb helyzet van, mint médiavásárló és médiaoldalon egy kézben tudni cégeket.

    mondjuk úgy, finoma szólva, hogy nem megbízható. sem az ügynökség szakmai munkája (ha jól tudom a carnation vitt oda pont először hirdetést, pannont), sem a médiatulajdonos független hozzáállása.

    jó lenne, ha ezt valaki kiderítené, mert nekem, mint értékesítésben versenytársnak, erősen szúrja a szemem…

  6. elhalt ez a dolog, pedig a szakmában továbbra is él ez a pletyka

    szakmai sajtó hallgat róla – bár nem is nagyon létezik szakmai sajtó, a pr cikkek és sajtóközlemények publikálása az erősségük

  7. ezt az oldalt már régebben is néztem de nem igazán értem, hogy ezt ki nézi… én csak véletlen találtam rá, de nem is volt érdekes számomra… köszi a választ.

Ne tartsd magadban a véleményedet!