Cionista összeesküvés

Tóth Benedek twitterében fedeztem fel a legprimitívebb cikket, amit auditált mérési adatokról, illetve online hirdetésről olvastam ever. A szofisztikáltnak viszonylag kevéssé nevezhető gondolatmenetet összefoglalva: a Medián Webaudit – egy kiterjedt cionista összeesküvés részeként – hamis adatokat közöl, hogy elszívja a levegőt a jobboldali online médiumok elől, és ezzel természetesen tovább erősítse a kiegyensúlyozatlan, balliberális irányú médiaműködés és közléstartalom dominanciáját. Jelen esetben a célpont a Hírszerző, amelyről természetesen hamis adatokat mutat a Webaudit, így többek néhányak között a kuruc.infónak esélye sincs a boldogulásra, holott utóbbinak látogatottsága – megbízhatatlan forrásokra támaszkodva – legalább kétszerese a Hírszerzőének. De ott van az Alexa.com, ami aztán megmutatja a frankót, hogy a Hírszerző kutyagumi a kuruc.infóhoz és mno-hoz képest.

Arra nem is fecsérelnék szót, hogy a cikk teljességgel szalonképtelen, ezt szerintem a fenti néhány soros összefoglalóval is sikerült illusztrálni. Amit viszont szeretnék kiemelni az az, hogy ha szegény szerző elolvasta volna az “About” szekciót az Alexa oldalán, akkor akár rá is jöhetett volna, hogy az ott közölt adatok az Alexa toolbar használóitól származnak. Ergo akinek nincs Alexa toolbarja (neked van?!), az nem jelenik meg a forgalmi adatokban látogatóként, nem generál oldalletöltést stb. Ezzel szemben a Medián Webaudit mérőkódja az adott oldalba van építve, így minden felhasználók által kezdeményezett forgalmat mér (oké, akinél le vannak tiltva vagy nem töltődnek be a scriptek, azt nem). Azt pedig a szerző sem gondolhatja komolyan, hogy a havi ötvenezer forint megfizethetetlen összeg, ami választóvonalat húz a burzsoá cionista baloldal és a csoró jobboldal közé. Ha más médiumok költségeivel hasonlítjuk össze, akkor pedig egészen elenyésző ez az összeg.

Arról már nem is beszélve, hogy a hirdetéseket egy, az auditált mérési adatoktól megint csak független szolgáltatás, egy adserver fogja kiszolgálni, és ha a hirdetés nem hozza a becsült, kiajánlott megjelenésszámokat, látogatószámokat stb., akkor a hirdetők bizony be fognak inteni és nem fizetik ki az összeget vagy tovább futtatják a kampányt. Nincs itt semmilyen átverés.

De ez is nyilván csak amolyan talmudista magyarázat volt.

Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!

Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!

“Cionista összeesküvés” bejegyzéshez 8 hozzászólás

  1. Na, kb. ugyanazt írtuk le, csak ők kicsit hosszabban, de hasonlóan sokra tartva a “hungarista kollégák” szakmaiságát =:)

  2. Mondjuk ha azt a kreativitást, amit a zsidózásba ölnek, valami hasznosra fordítanák, érezhetően megnőne a GDP. :)

    De komolyan, ilyeneket kitalálni, mint “Jordán-pozitív”, vagy amit egy hate-mailben kaptak a Totalcarosok, hogy “Rebekapicsából sarjadt anyátok”, szóval az nehéz szellemi munka lehet.

Ne tartsd magadban a véleményedet!