Az első kampányom!

Médiatulajjá avanzsáltam… A látogatói felmérés nyertesének hirdetése fut most egy hónapig, adblock kikapcs, katt, magas CTR rulz. =:)

Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!

Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!

“Az első kampányom!” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. azért borzasztó kiváncsi vagyok arra, hogy hosszútávon az adblock hogyan fogja megváltoztatni a reklámpiacot.
    ki gondolja komolyan, hogy el lehet olvasni egy pl egy indexes cikket nélküle? most számoltam meg: 8 db mozgó reklám egy cikk mellett/felett. ha 1-2 lenne azt mondanám OK, de ennek mi értelme van? hatékony? biztos hogy nem.
    mit tudsz erről mondani, a barikád túloldaláról?
    nyilván van ezernyi mellébeszélő tanulmány, hogy ez tök jó dolog – hja mert sok benne a zsuga :-) de én inkább az adblock-os aspektusára lennék kiváncsi
    (a PR cikkeket el szoktam olvasni, tehát nem vagyok reklámellenes pl több részletben (talán 3) jelent meg a NavNgo öntömjénezése az indexen, mindegyikhez volt szerencsém, igaz nem jöttem rá, hogy mi a hirdetésük célja, mert borzasztó ostoba volt a szövegezés)

  2. Alapvetően “a user” nem egy tech geek valaki, ezért nem is jellemző, hogy tiltaná a hirdetést. Sajna erről semmilyen statisztika sincsen, a portálokból meg még azt is nehéz kiszedni, hogy az olvasóik milyen flash pluginnal rendelkeznek… Ha a böngészőkben nem lesz default a hirdetéstiltás, akkor az adblock-olás sztem nem fog problémát jelenteni (számunkra) a közeljövőben =:)

    Azért a rabbitblog esetében elég durván érződik a különbség a HVG hirdetés AV-ja és a blog PI-je között… Vajon miért:?! =:D

Ne tartsd magadban a véleményedet!