Médiatulajjá avanzsáltam… A látogatói felmérés nyertesének hirdetése fut most egy hónapig, adblock kikapcs, katt, magas CTR rulz. =:)
Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!
Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!
mér nem cpa alapon fut inkább? :) és lesz majd public stati a cr-ről?
hehe, grátisz fut természetesen =:)
azért borzasztó kiváncsi vagyok arra, hogy hosszútávon az adblock hogyan fogja megváltoztatni a reklámpiacot.
ki gondolja komolyan, hogy el lehet olvasni egy pl egy indexes cikket nélküle? most számoltam meg: 8 db mozgó reklám egy cikk mellett/felett. ha 1-2 lenne azt mondanám OK, de ennek mi értelme van? hatékony? biztos hogy nem.
mit tudsz erről mondani, a barikád túloldaláról?
nyilván van ezernyi mellébeszélő tanulmány, hogy ez tök jó dolog – hja mert sok benne a zsuga :-) de én inkább az adblock-os aspektusára lennék kiváncsi
(a PR cikkeket el szoktam olvasni, tehát nem vagyok reklámellenes pl több részletben (talán 3) jelent meg a NavNgo öntömjénezése az indexen, mindegyikhez volt szerencsém, igaz nem jöttem rá, hogy mi a hirdetésük célja, mert borzasztó ostoba volt a szövegezés)
Alapvetően “a user” nem egy tech geek valaki, ezért nem is jellemző, hogy tiltaná a hirdetést. Sajna erről semmilyen statisztika sincsen, a portálokból meg még azt is nehéz kiszedni, hogy az olvasóik milyen flash pluginnal rendelkeznek… Ha a böngészőkben nem lesz default a hirdetéstiltás, akkor az adblock-olás sztem nem fog problémát jelenteni (számunkra) a közeljövőben =:)
Azért a rabbitblog esetében elég durván érződik a különbség a HVG hirdetés AV-ja és a blog PI-je között… Vajon miért:?! =:D