És te ki vagy?

Lezárult a Rabbitblog látogatói felmérése, a kérdőívet az olvasók kb. harmada az RSS linknek és az oldalon elhelyezett bannernek köszönhetően ki is töltötte, a minta tehát nyugodtan tekinthető reprezentatívnak (legalábbis az állandó olvasóközönségre nézve =:). Az eredmények nem túl meglepőek…

Az olvasók 88,5%-a férfi és több mint fele (53,8%) a 24-29 éves korosztályból kerül ki. A többiek 18-23 (26,9%), illetve 30-39 évesek (19,2%). A látogatók min. középfokú végzettséggel rendelkeznek, 57,7%-uk diplomás. A látogatók háromnegyede (76,4%) marketing vagy média területen dolgozik, közel negyede (23%) pedig az IT/Telco szektorban tevékenykedik. A látogatók 80,5%-a maga is blogger.

A Rabbitblogot közel azonos arányban olvassák hagyományos módon böngészőben megnyitva, illetve RSS-ből. A blogot a látogatók főként blogrollokból (36%) ismerik, illetve ismerős ajánlása nyomán találták (szintén 36%). Az olvasók legnagyobb része (84%) 3 hónapnál régebben olvassa a blogot. A látogatókat leginkább az online marketing hírek és érdekességek foglalkoztatják (64%), de majdnem ennyire népszerű a webkettes tematika (60%) és a médiatervezés (56%) is.

Köszönöm mindenkinek, aki kitöltötte!

AND THE WINNER IS…

Az email címüket megadók között – nyilván közjegyző jelenlétében =:) – kisorsoltam az egy hónapos tetszőleges hirdetési lehetőséget a Rabbitblogon. A nyertes pedig:

Rébeli Feri, HVG Online

Gratula!

Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!

Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!

“És te ki vagy?” bejegyzéshez 7 hozzászólás

  1. “A látogatók 80,5%-a maga is blogger.” ezt mennyire tükrözik az organikus találati listákból jövő látogatókra vonatkozó urchin adatok? (gondolom, hogy a látogatók itt=kb. rendszeres olvasók, akik kitöltötték a formot).

  2. A látogatók itt a rendszeres olvasók, ahogyan az első bekezdésben említettem. Még lehetne azzal is szűkíteni, hogy rendszeres olvasók, akik hajlandók/szeretnek ilyen izéket kitölteni =:) Ha nem torzítja a statjaimat mondjuk egy blogteres kiemelés, akkor átlagosan a látogatók 40-50%-a új látogató hetente a gugli analytics szerint.

    A kérdőívben a keresőt senki sem jelölte be forrásként, bár a keresőszavak alapján elég sok olyan volt, aki konkrétan a blogot kereste, illetve releváns (jelen esetben “médiás”) keresőszavakkal talált rá. Hogy velük mi lett, nem tudom. Ami biztos: a kérdőívet nem töltötték ki (vagy rosszul emlékeztek). =:)

    A top keresőszavak ebben az évben:
    1. tech rabbit blog
    2. startrandi
    3. társkereső
    4. társkeresés
    5. lovebox
    6. eropolis
    7. ihász ingrid
    8. online média
    9. bulinet
    10. csapat építés
    11. rabbit
    12. habostorta csoport társkereső
    13. gokart építés
    14. rabbitblog
    15. erotikus blog

    Igen, egyszer érintettem egy populáris témát =:) Azért örülök, hogy az online média is becsúszott a top keresőszavak közé. A többi “szakmai” keresőszót most nincs türelmem átbogarászni, de akadnak még.

    Kérlek, áruld el, hogy hogyan derülne ki ezekből a látogatók blogger mivolta, mert én bizisten nem tudom =:D Legfeljebb szegmenseket tudok nézni az egyes keresőszavakhoz, de az nem visz közelebb a megoldáshoz…

  3. A keresőkifejezések mindig érdekesek, de ahogy a példa mutatja, nem túlságosan sokatmondók… :)

    Nálam rendszeresen előfordul, hogy jön valaki valami aberrált kifejezéssel, amivel véletlenül rámtalál – mert egy oldalon szerepel a két szó, persze teljesen más összefüggésekben. Aztán kiblogolom, hogy jé, ki az az eszelős, aki ilyeneket ír a Google-ba és utána ráadásul erre a blogra kattint.

    És miután kiblogoltam, ugye megint felkerül az oldalra a kifejezés, ráadásul egy csomóan elkezdik próbálgatni, hogy jé, tényleg kiadja erre a keresésre a Google ezt?

    Így a legnépszerűbb keresőkifejezéseim közt van: autónyeremény-betétkönyv, elefánt sex, kutya sex, apáca sex, egeli györgy, mobiltelefon bemérése, felszántom a császár udvarát – miközben hát alapvetően politikai blog…

  4. Igen, hát az engem is érdekelne hogy teljesen magától ki és miért keres épp pont erre… (Illetve, ha jobban meggondolom, hát annyira nem érdekel, izé.)

Ne tartsd magadban a véleményedet!