Célcsoport-tévesztés

Úgy látszik, nem tudok leszállni a kis site-okról. Mára hivatalosak voltunk egy ügynökségeknek szervezett reggelire, amely arra volt hivatott, hogy bemutasson egy újonnan (pontosabban pár hónapja) indult site-ot. Az még a kisebbik gond, hogy a hosszúra nyúlt mondóka a legbizibb időszakban elvette gyakorlatilag az egész délelőttöt, a nagyobbik baj az, hogy a prezentáció nem nekünk szólt.

Ha ingatlanos ügynökségtől érkeztem volna, akkor akár elégedett is lehettem volna a mondandóval: 2 hónap ingyenes kipróbálás után dönthetek, hogy akarom-e használni a site-ot mint adatbázist, az összes jelentős versenytársam jelen van (ennek problematikáját és lezsírozását hosszasan és a bennfentesek önbizalmával élvezhetem), könnyen használhatom az oldalt, hiszen maximálisan az én igényeimhez van igazítva, ráadásul kizárja legfőbb ellenségeimet, a magánhirdetőket, akik elveszik tőlem a zsíros közvetítői jutalékomat.

Ja, és mellesleg naponta x ember látogatja, akik y oldalletöltést generálnak. A magam részéről egyáltalán nem érdekelnek az ingatlanügynökségeknek nyújtott benefíciumok, engem a FELHASZNÁLÓ érdekel, meg az, hogy mi a búbántért megy inkább oda, mint a piacvezető oldalra…

Kiderült még az is, hogy kevés a bannerhely és jó eséllyel hónapokra el van adva az orrom elől, de ennek igazából örülhetek, mert kisebb a reklámzaj. Mondanom sem kell, hogy olyan információk, mint a jövő évtől elérhető nyilvános webaudit stat és adverticum használat csak külön kérdezésre, mintegy mellesleg került elő.

Könyörgöm, figyeljünk már oda, hogy kinek tartjuk azt a prezentációt és beszéljünk már arról, ami számára fontos. Ja, és fél óránál nem hosszabban. A reggeli azért finom volt és ebédre meg pont beértem dolgozni.

Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!

Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!

“Célcsoport-tévesztés” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Ne tartsd magadban a véleményedet!