CsapaT-építés

A té betű jóvoltából egy igencsak jól sikerült csapatépítésen vettünk részt tegnap délután a Hungaroringen. A szervezés kitűnő volt: a dolgozó-székünkből csupán egy taxiba kellett áthuppannunk, hogy a helyszínre érkezzünk, ott pedig a lelkes origós csapat és – a rágcsálók számára igencsak fontos – csipegető pultocska várt bennünket. Nem is beszélve a szakmabeliek népes táboráról – (majdnem) mindenki ott volt, aki számít :)

Alig érkeztünk a helyszínre, máris kezünkbe nyomtak egy origós maszkot, amit a sisak alatt kellett viselni. A kolleginákkal először riadtan figyeltük a gokarttal száguldozó „kollégákat”, és rögtön be is rezeltünk a gondolattól, hogy beszálljunk ezekbe a kis rakétákba. Remegő lábbal vártuk a sorunkat :) Úgy gondoltuk, hogy koedukált mezőnyben a túlélésre nem sok esélyünk van, ezért csak-lány körben indultunk. A menetek 5 körből álltak, és a legjobb időnk számított mérvadónak. A magam részéről három menetben indultam, és az elsőben elért legjobb eredményemet a végére mintegy 14 másodperccel sikerült javítanom.

A gokartok végsebessége – állítólag :) – 50 km/h körül van, mi azonban legalább 220-szal hasítottunk! Mivel vezetési tapasztalatom csak és kizárólag a NFS-sorozathoz kapcsolódik, ehhez az élményhez kellett mérnem a gokartos teljesítményemet is. :) Nagyon élveztem! Az első bizonytalan körök után már egyre kevésbé törődtem azzal, hogy lassítsak a kanyarokban vagy hogy tartózkodjak a pályát kijelölő (autó)gumi-gyűrű átszabásától. Az előzések, keresztbe fordítások és fordulások, no meg jó nagy ütközések sem maradhattak ki! A napi feszkót levezetve egy-egy ötkörös roham után felpörögve és boldogan kászálódtunk ki a gokartokból, a legtöbbször „k*rva jó volt!” felkiáltással :)

Követtük a szokásos patternt: a lányok és a fiúk külön elbírálás alá estek – szerencsére! Mindkét nem versenyében 5 helyezettet hirdettek, akiknek a jutalma – a néven és címen, kupán és pezsgőn kívül – igazi rally-zás volt (ún. „élményszerző autózás”). Ami az eredményeket illeti, a dobogóról éppen csak lemaradtunk. (Zárójelben jegyzem meg, hogy a mezőnyt maguk mögé utasító mindshare-es és mediaedge-es lányzók több kört futottak, és ha mi is annyit mentünk volna, és… szóval tuti, hogy mi nyerünk, igaz Kat? ;) )

Visszatérve a nyereményre: autóversenyzők mellett fülig beszíjazva, rally BMW-kkel és Opelekkel tapasztalhattuk meg a száguldás élményét a Hungaroringen. Én az a típus vagyok, aki már egy sima autózás során is hamar rosszul lesz, de ezt nem hagyhattam ki! A hosszú egyenes szakaszokon alig éreztem a sebességet, a kanyarok viszont – ahol mondjuk 80 km/h-t visszavettünk a sebességből – fizikailag is rendesen megterheltek. Alig tudtam a nyakamon tartani a százkilóssá vált fejemet! :D Néhány élesebb kanyar, (szerintem szándékos) kicsapódás a pályaszélre, gyomor balra csúszva, szídobogás, széles vigyor, és a már említett felkiáltás :) – élmény volt, nem hiába ez a neve.

A rally-zás után várt még egy kiruccanás az irányítóba, ahol fény derült rá, hogy hogyan tudják olyan profin levezényelni az eseményeket. Hajmeresztő sztorikat hallhattunk a Hungaroring és igazából az egész autóversenyzés történetéből – kár, hogy olyan keveset maradhattunk. Kellemes fáradtsággal, a rally-zás után még sajgó fejjel sokáig elhallgattam volna az izgalmas sztorikat és insider infókat! Ez is pont olyan, mint az összes szakma: úgy érdemes csinálni, ha imádod, és az előadó részéről ebben nem is volt hiba!

Eszméletlenül jól éreztük magunkat, és ezt szerintem Arcus-média szinten elmondhatom.

Az eseményket egyébként profi fotós követte végig, még nincs meg az összes fotó, de ízelítőül íme néhány:

Mesi - a fontolva haladó

Mesi – a fontolva haladó

Kat - a bájos jr rakétavezető

Kat – a bájos jr rakétavezető

Rabbit - az elvetemült száguldó

Rabbit – az elvetemült száguldó

István - a szerény killer :)

István – a szerény killer :)

Karesz - ezerrel előre, mert...

Karesz – ezerrel előre, mert…

...nyomában a kiro!

…nyomában a kiro!

Rabbit még egyszer - a szerénység jegyében

Rabbit még egyszer – a szerénység jegyében

…nyomában a kiro!

A fiúk versenye - T-Mobile vs kiro

A fiúk versenye – T-Mobile vs kiro

Női olvasóink kérték :) - Karesz még egyszer

Női olvasóink kérték :) – Karesz még egyszer

Köszi origo!

(Kíváncsi vagyok, hogy a napzáró eszem-iszom, amire sajnos nem tudtam már elmenni, hogyan sikerült.)

Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!

Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!

“CsapaT-építés” bejegyzéshez 10 hozzászólás

  1. Mivel a rossz idő vészesen közeleg, ezért vagy közös korizás lesz vagy valami fedett pályán művelhető dolog. Gokart, quad vagy hasonló meg majd tavasszal! Szívesen szervezek, ha van rá igény :)

  2. Na szia!

    Irtó szupi lehetett ez a nap! Egy élményautózást én is el tudnék viselni a ringen, sőt, a vezetéstechnikai pályára is szívesen elmennék egyszer.
    Na, a quad annyira nem vonz, de naná hogy kipróbálnám!
    A gokartban az a jó, hogy nyomhatod “mint állat” és max szétroncsolod kicsit a gumifalat :)))

    Jó dolog ez a csapatépítés.

    Üdv, Vic

  3. Hello!

    Biztos nagyon élmény lehetett, emlékszem én is az első versenyautózásomra. Azonban rallyzástól messze voltatok, ez max pályaautózás. Ha érdekel a rallyzás, esetleg megejthetünk egy tesztet majd, cserébe majd kérünk marketingtanácsot szponzorszerzés ügyben. :)

    Tibu

  4. ajjajaj. szó érte a mgroup háza táját…;) ejnye Rabbit, najó nem veszem zokon (hiszen úgyis átigazolok egy másik csapatba;), meg persze cserébe a kitűnő élménybeszámolóért. így most újraolvasva szinte újra átéltem, milyen szuper kis nap volt ez… hogy origos barátainkat idézzem: “vércseként a galambok közt” eszetlenül száguldoztunk….amúgy résztvettem az esti vacsin is, szolidra fordult a parti, de az origos poénokban nem szenvedtünk hiányt:) mindenesetre hiányzott a délutáni andrenalin-adag… gyorsan kidőlt a banda.
    üdv, mirmurrr

  5. Kedves Rabbit,

    Ha legközelebb saját csapatépítésben megvalósítóra, vagy csak jó ötletre van szükségetek: nézzetek szét nálunk is! ;)

    Üdv,

    Ági

Ne tartsd magadban a véleményedet!