A blog immár nem csupán a tech elité, hanem a mainstream online viselkedés részévé vált – legalábbis az USA-ban (via iMedia Connection).
A comScore adatai alapján az internethasználók mintegy 34%-a látogat blogokat. A legnagyobb network a gugli Blogger.com-ja, amely 2005 májusában 20,8 millió látogatót vonzott. A MySpace blogjai a 2. helyet foglalják el 14,1 millió látogatóval. A 3. helyen az MSN Spaces szerepel 9,6 millió látogatóval.
A felmérés szerint a leglátogatottabb tematikus blog a TVSquad.com, melynek több látogatója van mint Budapest teljes lakossága… A következők a FreeRepublic.com és Breitbart.com, mindkettő 1,6 millióval.
A blog különösen a fiatalok körében népszerű. A 12-17 évesek 21%-kal, a 18-34 évesek 14%-kal többször néznek blogokat az átlagnál. A blogok látogatása a magasabb jövedelmű háztartásokra jellemzőbb.
A számok szerelmeseinek:
Top 10 Blog Networks by Unique Visitor May 2006 vs. May 2005 Total U.S. – Home, Work and University Locations |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Source: comScore Media Metrix |
Top 10 Special Interest Blogs by Unique Visitor May 2006 vs. May 2005 Total U.S. – Home, Work and University Locations |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Source: comScore Media Metrix |
Demographic Profile of Visitors to the Blogs Category Percent Composition of Unique Visitors and Composition Index May 2006 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Source: comScore Media Metrix |
*Composition Index represents the proportion of the given group within a specific site audience, compared to the proportion of that group in the total online population. A composition index of 100 represents parity.
Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot!
Kövesd a Rabbitblogot Facebookon, vagy iratkozz fel az rss/email értesítőre!